пятница, 14 декабря 2012 г.

Модуль 11

З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів будуть елементи проектного підходу до навчання, орієнтовані на навчальні потреби дітей.
     Події на кшталт демонстрації дозволяють ширшій аудиторії (іншим людям) зробити свій внесок до робіт учнів та відзначити досягнення учнів, що сприятиме їх подальшому навчанню.

четверг, 13 декабря 2012 г.

Модуль 10

            
У модулі "Вчитель як фасилітатор навчального процесу" ми виробили стратегії для розвитку навчання учнів; створили документ для фасилітації, план впровадження проекту та оцінили створене портфоліо за критеріями оцінювання.
 

среда, 12 декабря 2012 г.

Модуль 9


  • Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання,обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;створили інструменти для підсумкового оцінювання;створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;внесли зміни в План вивчення теми. 
  • Вітаю колег з першим снігом!
 

вторник, 11 декабря 2012 г.

Модуль 8

Проаналізували  на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів.Продумали причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання.Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи.  Переглянули та внесли  зміни до прикладу учнівської роботи.Переглянули  та внесли  зміни до Плану вивчення теми.

понедельник, 10 декабря 2012 г.

Модуль 7

Сьогодні ми переглянули приклади учнівських робіт, створили учнівський блог, обговорили в групах використання Інтернету при створенні проекту. Ми дивилися на це очима дітей.